Juulikuus kirjutasime tee-ehitusobjektide turvalisusest, õigemini turvalisuse puudumisest. “Ohutus eelkõige” on printsiip, mis ei ole meie ettevõtjatele ja ilmselt ka tellijatele kuigi

Teeme teed ohutuks. Võtame vastutuse.
Juulikuus kirjutasime tee-ehitusobjektide turvalisusest, õigemini turvalisuse puudumisest. “Ohutus eelkõige” on printsiip, mis ei ole meie ettevõtjatele ja ilmselt ka tellijatele kuigi
Eesti kasutas sajandi alguses ohtrasti Maailmapanga laenu põhimaanteede remontimisel. Selle tulemusena paranes sadade kilomeetrite ulatuses teekatte tasasus ning suurenesid autode
Presidendivalimiste kampaania käigus on ringreisidel avariidesse sattunud viiest kandidaadist kaks: Allar Jõks ja Mart Helme, viimane avarii põhjustajana! Presidendiks kandideerimine on
Euroopa liikuspolitsei võrgustik TISPOL korraldab 21. septembril liiklusohvritevaba päeva Euroopas nimetusega Project EDWARD – European Day Without A Road Death.
Telliskivi tänava ohvrid annavad meile hea võimaluse analüüsida, kuivõrd oleks liiklusohutuse auditi läbiviimine võinud parandada ohutust ja vähendada ühiskondlikku kulu,
Keskkonnainvesteeringute keskus teavitas uudisest Saue jalgrattaparkla avamise kohta päev enne kooliaasta algust. Üldjoontes on see igati positiivne projekt ja ka
Euroopa Liit võttis 2008 aastal vastu liiklusohutuse direktiivi 2008/96/EÜ, millega kohustati liikmesriike teede liiklusohutusega süsteemsemalt tegelema, seda direktiivi võib nimetada
Euroopa Transpordiohutuse Nõukogu (ETSC) väidab, et ebapiisav politseijärelevalve on üks põhjustest, miks hukkunute arv ei kahane. Järgnevalt oleme tõlkinud pressiteate
Uurijad uurivad ja kohtunikud otsustavad, kuid teada oleva info põhjal on diagnoos ühesuunaline – patoloogilisest liiklushuligaanist sai liiklusmõrvar. Summaarselt vähemalt
Võru linnas juhtunud avariis sai vigastada teed “selleks mitte ettenähtud kohas” ületanud poiss. Uurides kaardimaterjali selgub, et konkreetses kohas puudub