Suvi on teede-ehitajatele kiire aeg, pruunistatakse nahka ja mustatakse maad. Valdavalt toimub see töö elava liikluse juures, mitte eraldatud keskkonnas.

Teeme teed ohutuks. Võtame vastutuse.
Suvi on teede-ehitajatele kiire aeg, pruunistatakse nahka ja mustatakse maad. Valdavalt toimub see töö elava liikluse juures, mitte eraldatud keskkonnas.
Saue rongijaama juures on valminud Pargi&Sõida parkla. Idee on ju tore ja loodetavasti aitab suurendada porgandite kasutust. Kahjuks on parkla
Tartu Postimees kirjutab, et Tartu linnas ehitatakse käesoleval aastal 11 uut künnist, et rahustada liiklust. Hea meel on tõdeda, et
Soome professor on kirjutanud huvitava arvamuse. Kiiruse käsitlemine liiklusohutuse seadusandluse alusena on ebapiisav ja propagandistlik võte. Kuigi on olemas teatud
Eile toimus järjekordne avarii Pärnu maanteel Tännassilma Tehnopargi juures. Statistiline saak kaks vigastatut. Keegi oli süüdi, aga siin ei ole
Telliskivi 37 elektrikapi rautamine on saanud sedavõrd tähelepanu, et Transpordiamet otsustas plekkseppadelt mõned Stop märgid tellida. Tegemist on inimkatsega, kus
Foto: Sämi silla avarii, allikas Postimees Liiklusohutuse sõnavara annab paljuski märku meie suhtumisest probleemi. Alustades kasvõi sellest, et ohutuse asemel
Linnatänavate standardi on kokku kirjutanud insenerid – kel on piisavalt kokkupuudet ka ohutusega. Seetõttu võiks arvata, et standardis toodud piirväärtused
Professor Dago Antov kirjutab Postimehes nullvisioonist: “Ideaalis peaks olema nii, et kui liikleja teeb vea või isegi eirab reegleid, peab
Telliskivi 37 majaelanike rahu rikuvad regulaarsed seinarammijad. Siin muudeti liikluskorraldust Telliskivi tänava rekonstrueerimisprojektiga. Mitmete avariide kohta on olemas videosalvestised.