Wes Marshall on kirjutanud raamatu Teedeinseneri tapatöö: murrame pettekujutelma, et meie transpordisüsteem põhineb teadusel (Killed by a Traffic Engineer: Shattering

Teeme teed ohutuks. Võtame vastutuse.
Wes Marshall on kirjutanud raamatu Teedeinseneri tapatöö: murrame pettekujutelma, et meie transpordisüsteem põhineb teadusel (Killed by a Traffic Engineer: Shattering
2019 aastal kirjutasin kaherajalise nn 1+1 tee keskpiirdest. Juhtumisi samal ajal kavandas Transpordiamet (tollal veel Maanteeamet) Kirdalu-Tagadi maanteelõigul katseobjekti ja
Käesoleval lehel propageerime liiklusohutuse auditit, kui tõhusat töövahendit, millega ennetada ohtliku keskkonna loomist. Auditist on kasu ainult siis, kui seda
Tallinna linn on välja töötanud liikuvuskava aastani 2035. Suures pildis on kava positiivne, eriti selles olevad selged strateegilised mõõdikud ja
Valimised tõid muidu roheliseks pürgiva pealinna tänavatele hulganisti sotsiaaldemokraatlikku punast värvi nn “ajutiste lahendustega”. Juhtuski nii, et Keskerakonna ainuvõim sai
Viimati sai kirjutatud sellest, et kohalikele omavalitsustele on Liiklusseaduses pandud kohustus planeeringute menetlemisel tagada liiklusohutuse nõuete täitmine. Seekord vaatame konkreetset
Kas teadsite, et selline säte on olemas ühes kehtivas õigusaktis? Millises õigusaktis võiks selline säte peituda? Mis on selle sätte
President kuulutas välja järjekordsed liiklusseaduse muudatused. Liiklusseadust, mis võeti uuel kujul vastu 2010 aastal, on 10 aasta jooksul muudetud 47
Avaldan pöördumise, mis saadetud täna Maanteeameti juhtkonnale. Austet Maanteeameti juhtkond, käesolevaga juhin tähelepanu ohtlikule teelõigule, mille funktsioon ja liikluskorralduslahendused ei
Eelmine nädal algas uudisega Eestile eraldatud autasust liiklusohutuse paranemise eest perioodil 2010-2017. Nädal lõppes liiklejate hinnanguga omistatud kiitusele. 20.06.2020 jääb