Skip to content

Liiklus.Ohutus.Audit

Teeme teed ohutuks. Võtame vastutuse.

  • Liiklusohutusaudit.ee
    • Kontakt
  • Printsiibid
    • Nullvisioon
    • Liiklusohutuse faktorid
    • Konflikt
    • Ohutud kiirused
    • Jalgrattaliikuvuse planeerimine
  • MIS on liiklusohutusAudit?
    • Audiitor ja auditi meeskond
    • Auditeerimise etapid
    • Meetodid
    • Nulltolerants
    • Auditi hankimine
  • Liiklusohutuse audiitorid
  • blog

Karstilehter – musta augu lapp Kadaka puiesteel

2018-06-06 Raul Vibo blog

Järjekordne ristmik Tallinnas on saanud kuulsaks avariide koondumiskohana. Kadaka puiestee ja Mäepealse tänava ristmikul on hakatud sobitama uusi tutvusi ja vahetama

Continue reading

Tartu linn – eeskuju või ..?

2018-03-14 Raul Vibo blog

Tartu linn on minule teadaolevalt ainus omavalitsus Eestis, kus on olemas liiklusohutusprogramm (kui teate veel mõnda, siis paluks teada anda), mis

Continue reading

Etteaimatavus või ebamäärasus – kumb on ohutum?

2018-03-04 Brita Vibo blog

Ben Hamilton-Baillie artikkel ajakirjas Journal of Urban Technology annab ülevaate, kuidas on võimalik tänapäeval harjumuspäraseks saanud liiklusohutusvõtteid vältides ja eri

Continue reading

Tehnilise Järelevalve Amet vajab nullvisiooni

2018-02-16 Raul Vibo blog

Tehnilise Järelevalve Amet võttis 2017 aasta kokku lühidalt inimeste süüdistamisega hooletuses ja reegleid eiravas käitumises, mis on väidetavalt peamine põhjus

Continue reading

Laiem tee on ohutum?

2018-02-13 Raul Vibo blog

Valimiste eel on juba viimased 20 aastat poliitikud teineteise nüpeldamiseks rakendanud kahte teemat: Tartu maantee ja Saaremaa sild. Mõlemad teemad

Continue reading

Passiivne oht Järvevana teel

2018-01-19 Raul Vibo blog

Järvevana teel sõitis Ford teelt välja ja põrkus eraldusribal oleva portaali postiga, viga sai kaks inimest, kellest üks raskelt. Arvestades

Continue reading

2017 – statistiliselt “hea” aasta

2018-01-08 Raul Vibo blog

Eesti Päevaleht hõiskas veel enne 2017 aasta lõppu, et tegemist on liikluses väga hea aastaga. Ma ei ole kindel, et

Continue reading

Politseinik, kohtunik ja õigus tappa

2017-12-09 Raul Vibo blog

Pealtnägija käsitles teistkordselt juhtumit Tartust, kus sündmuskohale kihutanud politsei ekipaaž tappis ülekäigurajal liikunud inimese. Kui alguses ei võtnud prokurör lugu

Continue reading

Veskitammi ristmiku LOA | Maanteeameti vastus

2017-11-22 Raul Vibo blog

Oktoobri alguses koostasin omaalgatuslikult Veskitammi ristmiku liiklusohutusauditi, mis sai edastatud Maanteeametile ja Saue vallale järelemõtlemiseks. Maanteeamet, kui Veskitammi ristmiku projekti

Continue reading

E67, Are läbisõit

2017-11-01 Raul Vibo blog

Avariisid toimub iga päev, harvemini võtavad avariis osalejad ette liikluskeskkonna analüüsi ja teevad ettepanekuid, kuidas järgnevaid avariisid vältida. Üldjuhul maetakse hukkunud,

Continue reading

Navigeerimine

«Previous Posts 1 2 3 4 5 … 7 Next Posts»

Värsked postitused

  • Strateegiline liikuvuskava ohutuks
  • Punase vaiba ohud
  • Planeerimise liiklusohud Kilingi-Nõmme Olerexi näitel
  • Planeeringute koostamisel ja kehtestamisel peab kohalik omavalitsus tagama liiklusohutusnõuete järgimise.
  • Kergemeelsus liiklusseaduses

Võta vastutus!

Liiklus.Ohutus.Audit kutsub kõiki kaasa lööma ohtlike kohtade kaardistamisel ja ohutu tee printsiipide propageerimisel.

Viime Eesti viie ohutuima riigi hulka!

Liiklusohutusauditi juhendid

  • Aafrika mandri LOA juhend
  • BaltRIS LOA juhendid
  • Soome LO audiitorite koolitusinfo
  • Transport for London LOA Juhend
  • Ühendkuningriigi juhend haavatavate liiklejateohutuse auditeerimiseks
  • Ühendkuningriigi maanteede LOA juhend
  • ÜRO liiklusohutuse juhendid
  • USA Föderaalse Maanteeameti LOA juhend

Liiklusohutusaudiitorite koolitused

  • Delfti LOA koolitus arengumaadele
  • Inglaste LOA koolitus, TMS Consultancy
  • Soome LO audiitorite koolitusinfo

Printsiibid, organisatsioonid

  • Liiklusohutuse Teabekeskus Inglaste lehekülg, kuhu on koondatud parimad teadmised liiklusohutusest.
  • SWOV Institute for Road Safety Research Hollandi instituut, mis on pühendunud liiklusohutuse alasele uurimis- ja arendustööle.

Nullvisioon

  • Eesti Nullvisiooni lehekülg Eesti rahvusliku liiklusohutusprogrammi 2016-2025 veebileht, baseerub nullvisioonil.
  • Vision Zero – Wikipedia Wikipedia inglisekeelne artikkel Vision Zero kohta.
  • Vision Zero initiative Rootsi valitsuse ja Tööstus-Kaubanduskoja algatatud veebilehekülg nullvisiooni ekspordiks kogu maailma.
  • Dago Antovi intervjuu Vikerraadios Dago rääkis 06.05.2016 Vikerraadios nullvisioonist liikluses.
  • Vision Zero Academy Rootsi Liikuvusameti inglisekeelne lehekülg, mis on pühendatud nullvisioonile.

Sildid

Audit Avalik haldus Avarii Egoism Ehitusaegne liikluskorraldus Elektri-tõukeratas Foor Häirikud Innovatsioon Jalakäija Jalgratas Järelevalve Kampaania Kohus konflikt Koolitus Liikluse rahustamine Liiklusse(g)adus Liiklusseadus Liikuvus Meetmed Mootorratas Normid Nullvisioon Ohtlik projekt Ohutu kiirus Ohutu süsteem Ohver Omavalitsus Passiivne ohutus Planeerimine Poliitika Printsiibid Programm raudtee Reklaam Seminar soovmõtlemine Standard Statistika Strateegia Teepiire Tehnoloogia TJA Vastutus

Blogijad

Ain KendraAin Kendra (3)
ETSC: ebapiisav politseijärelevalve – üks põhjustest, miks hukkunute arv ei kahane
Brita ViboBrita Vibo (1)
Etteaimatavus või ebamäärasus – kumb on ohutum?
Raul ViboRaul Vibo (66)
Strateegiline liikuvuskava ohutuks

Sildid

Audit Avalik haldus Avarii Egoism Ehitusaegne liikluskorraldus Elektri-tõukeratas Foor Häirikud Innovatsioon Jalakäija Jalgratas Järelevalve Kampaania Kohus konflikt Koolitus Liikluse rahustamine Liiklusse(g)adus Liiklusseadus Liikuvus Meetmed Mootorratas Normid Nullvisioon Ohtlik projekt Ohutu kiirus Ohutu süsteem Ohver Omavalitsus Passiivne ohutus Planeerimine Poliitika Printsiibid Programm raudtee Reklaam Seminar soovmõtlemine Standard Statistika Strateegia Teepiire Tehnoloogia TJA Vastutus
WordPress Theme: Tortuga by ThemeZee.