Järjekordne ristmik Tallinnas on saanud kuulsaks avariide koondumiskohana. Kadaka puiestee ja Mäepealse tänava ristmikul on hakatud sobitama uusi tutvusi ja vahetama

Teeme teed ohutuks. Võtame vastutuse.
Järjekordne ristmik Tallinnas on saanud kuulsaks avariide koondumiskohana. Kadaka puiestee ja Mäepealse tänava ristmikul on hakatud sobitama uusi tutvusi ja vahetama
Tartu linn on minule teadaolevalt ainus omavalitsus Eestis, kus on olemas liiklusohutusprogramm (kui teate veel mõnda, siis paluks teada anda), mis
Ben Hamilton-Baillie artikkel ajakirjas Journal of Urban Technology annab ülevaate, kuidas on võimalik tänapäeval harjumuspäraseks saanud liiklusohutusvõtteid vältides ja eri
Tehnilise Järelevalve Amet võttis 2017 aasta kokku lühidalt inimeste süüdistamisega hooletuses ja reegleid eiravas käitumises, mis on väidetavalt peamine põhjus
Valimiste eel on juba viimased 20 aastat poliitikud teineteise nüpeldamiseks rakendanud kahte teemat: Tartu maantee ja Saaremaa sild. Mõlemad teemad
Järvevana teel sõitis Ford teelt välja ja põrkus eraldusribal oleva portaali postiga, viga sai kaks inimest, kellest üks raskelt. Arvestades
Eesti Päevaleht hõiskas veel enne 2017 aasta lõppu, et tegemist on liikluses väga hea aastaga. Ma ei ole kindel, et
Pealtnägija käsitles teistkordselt juhtumit Tartust, kus sündmuskohale kihutanud politsei ekipaaž tappis ülekäigurajal liikunud inimese. Kui alguses ei võtnud prokurör lugu
Oktoobri alguses koostasin omaalgatuslikult Veskitammi ristmiku liiklusohutusauditi, mis sai edastatud Maanteeametile ja Saue vallale järelemõtlemiseks. Maanteeamet, kui Veskitammi ristmiku projekti
Avariisid toimub iga päev, harvemini võtavad avariis osalejad ette liikluskeskkonna analüüsi ja teevad ettepanekuid, kuidas järgnevaid avariisid vältida. Üldjuhul maetakse hukkunud,