Infosüsteemide turvalisuse kohta kehtib aksioom, et turvalisust ei ole võimalik tõestada, on vaid võimalik tõestada mitteturvalisust. Internetis tegelevad mitteturvalisuse tõestamisega

Teeme teed ohutuks. Võtame vastutuse.
Infosüsteemide turvalisuse kohta kehtib aksioom, et turvalisust ei ole võimalik tõestada, on vaid võimalik tõestada mitteturvalisust. Internetis tegelevad mitteturvalisuse tõestamisega
Eile korraldas Maanteeamet mobiilivaba päeva. Mobiiltelefon on kujunenud suurimaks häiringuks auto juhtimisel. Nagu öeldakse, tehnoloogia ei ole halb ega hea,
Eelmisel aastal 2016 ehitati Adavere mõisaparki läbivale Tallinn-Tartu maantee lõigule jalakäijate tunnel, mida kohalikud ootasid juba aastakümneid. Elukohad on ühelpool maanteed,
Kui keegi mõtleb liikluskeskkonna ohutustamisele ja otsib selleks ka uusi innovaatilisi lahendusi, on see väärt kiidusõnu. Pärnu ettevõte Safelight OÜ on
Kõik teavad kvaliteedijuhtimise standardit ISO 9001 ning keskkonnajuhtimise standardit 14001. Kas teadsite, et juba mõnda aega on olemas liiklusohutuse juhtimise standard
Liiklus.Ohutus.Auditi lehel oleme juba tutvustanud kestliku ohutu tee printsiipe, mis on ühtlasi Nullvisiooni aluseks. Järgnev video püüab need printsiibid ameeriklastele
Uus aasta tõi pakase ja lume, ehk tõelise talve. See on ju tore. Tore ei ole see, et meil on
Liiklussurmad ja vigastused on teinud 2016 aastal vähikäiku. Miks see nii on? Põhjuseid on kindlasti mitmeid. Kui vaadata liiklusurmade iseloomu,
Septembri alguses saatsin ametkondadele ohtliku ehitise teatise, milles kirjeldasin üksikasjalikult Saue jaama rattaparkla paigutusest tulenevaid tarbetuid ja ohtlikke riske jalgratturitele,
Juulikuus kirjutasime tee-ehitusobjektide turvalisusest, õigemini turvalisuse puudumisest. “Ohutus eelkõige” on printsiip, mis ei ole meie ettevõtjatele ja ilmselt ka tellijatele kuigi