Liiklusohutuse teema on jätkuvalt üks suur häma ja mitte ainult Eestis. Kui me räägime liiklusohutusest, siis me räägime tegelikult liiklusohtlikkusest,

Teeme teed ohutuks. Võtame vastutuse.
Liiklusohutuse teema on jätkuvalt üks suur häma ja mitte ainult Eestis. Kui me räägime liiklusohutusest, siis me räägime tegelikult liiklusohtlikkusest,
Eufooriat tekitavad akutoitel tõukerattad, mida erinevad ettevõtted on juba paar aastat suurlinnade tänavatele paisanud. Nüüd on nad jõudnud ka meile
Hiljutisel motomatkal läbisin 2600km maanteid Rootsis ja Norras. Varasemate reisidega võrreldes oli näha mitmeid uusi arenguid teede ohutuses. Eriti Norras,
Pärnu Postimees on sellel aastal neljal korral käsitlenud Niidu ja Oja tänavate ristmikku statistilise põhjusega. Pelgalt foto põhjalt on näha,
Maanteede ohtlikkuse tõestamine hukkunutega sai jälle kahetsusväärse täienduse. Koolipoiss, kes väljus liinibussist Pikknurmel, ületas maanteed bussi eest ja sai fataalse
Peagi näeme tänavatel jälle kevadekuulutajaid – mootoriga kaherattalisi sõiduvahendeid. Kellel endal sellist sõiduvahendit veel ei ole, saab neid imetleda kahel
Aasta tagasi olime kriitilised avalikkuses levivate sõnumite pärast, mis jätsid mulje kõigi aegade parimast olukorrast liikluses. Juba jaanuaris hakkas 2018
Gonsiori tänav läbis totaalse muutumise ja avati liiklusele 15.11.2018. Ilmselt ei ole ükski tänav saanud Tallinnas sellist tähelepanu. Üheltpoolt on
Augusti lõpul toimus Logistika suvekool, mille teemaks oli seekord liiklusohutus. Ettekanded olid huvitavad ja enamasti asjalikud. Põnev oli ka külastus Päästekeskusesse.
Taaskord oleme sealmaal, et tegutsemise ajendiks on kurb statistika, mitte visioon ja läbimõeldud tegevuskava. Päevaleht kirjutab, et “õnn on pöördunud” – 2018