Skip to content

Liiklus.Ohutus.Audit

Teeme teed ohutuks. Võtame vastutuse.

  • Liiklusohutusaudit.ee
    • Kontakt
  • Printsiibid
    • Nullvisioon
    • Liiklusohutuse faktorid
    • Konflikt
    • Ohutud kiirused
    • Jalgrattaliikuvuse planeerimine
  • MIS on liiklusohutusAudit?
    • Liiklusohutusele avalduva mõju hindamine
    • Audiitor ja auditi meeskond
    • Auditeerimise etapid
    • Meetodid
    • Nulltolerants
    • Auditi hankimine
    • Auditi protsess ja dokumendid
  • LO audiitorid
  • L.ohutustund
  • Statistika
  • blog

Liiklusõnnetus või avarii?

2016-05-16 Raul Vibo blog 3 comments

Foto: Sämi silla avarii, allikas Postimees Liiklusohutuse sõnavara annab paljuski märku meie suhtumisest probleemi. Alustades kasvõi sellest, et ohutuse asemel

Continue reading

Normid, standard ja ohutus

2016-05-05 Ain Kendra blog One comment

Linnatänavate standardi on kokku kirjutanud insenerid – kel on piisavalt kokkupuudet ka ohutusega. Seetõttu võiks arvata, et standardis toodud piirväärtused

Continue reading

Nullvisiooni seminar Tehnikakõrgkoolis

2016-05-03 Raul Vibo blog Leave a comment

Professor Dago Antov kirjutab Postimehes nullvisioonist: “Ideaalis peaks olema nii, et kui liikleja teeb vea või isegi eirab reegleid, peab

Continue reading

Telliskivi 37 seinarammijad

2016-05-02 Raul Vibo blog One comment

  Telliskivi 37 majaelanike rahu rikuvad regulaarsed seinarammijad. Siin muudeti liikluskorraldust Telliskivi tänava rekonstrueerimisprojektiga. Mitmete avariide kohta on olemas videosalvestised.

Continue reading

Projekteeritud avariid Rakveres

2016-04-30 Raul Vibo blog Leave a comment

  Virumaa Teataja kirjutab, et Rakveres Karja ja Võidu tänava ristmikul on alates mullu sügisest, kui liikluskorraldust muudeti, toimunud mitmeid

Continue reading

Posts pagination

«Previous Posts 1 … 6 7 8

Värsked postitused

  • Ettepanekud uude liiklusohutuse programmi 2026+
  • Aktiiv- ja mikroliiklejate kooselust nn kergliiklusteedel
  • Teedeinseneri tapatöö
  • Piiretest, ohutusest ja Kirdalu-Tagadi katsest
  • Liiklusohutusauditite kvaliteedist

Võta vastutus!

Liiklus.Ohutus.Audit kutsub kõiki kaasa lööma ohtlike kohtade kaardistamisel ja ohutu tee printsiipide propageerimisel.

Viime Eesti viie ohutuima riigi hulka!

Liiklusohutusauditi juhendid

  • Aafrika mandri LOA juhend
  • BaltRIS LOA juhendid
  • Soome LO audiitorite koolitusinfo
  • Transport for London LOA Juhend
  • Ühendkuningriigi juhend haavatavate liiklejateohutuse auditeerimiseks
  • Ühendkuningriigi maanteede LOA juhend
  • ÜRO liiklusohutuse juhendid
  • USA Föderaalse Maanteeameti LOA juhend

Liiklusohutusaudiitorite koolitused

  • Delfti LOA koolitus arengumaadele
  • Inglaste LOA koolitus, TMS Consultancy
  • Soome LO audiitorite koolitusinfo

Printsiibid, organisatsioonid

  • Liiklusohutuse Teabekeskus Inglaste lehekülg, kuhu on koondatud parimad teadmised liiklusohutusest.
  • SWOV Institute for Road Safety Research Hollandi instituut, mis on pühendunud liiklusohutuse alasele uurimis- ja arendustööle.

Nullvisioon

  • Dago Antovi intervjuu Vikerraadios Dago rääkis 06.05.2016 Vikerraadios nullvisioonist liikluses.
  • Vision Zero initiative Rootsi valitsuse ja Tööstus-Kaubanduskoja algatatud veebilehekülg nullvisiooni ekspordiks kogu maailma.
  • Vision Zero – Wikipedia Wikipedia inglisekeelne artikkel Vision Zero kohta.
  • Vision Zero Academy Rootsi Liikuvusameti inglisekeelne lehekülg, mis on pühendatud nullvisioonile.

Sildid

Audit Avalik haldus Avarii Bussipeatus Egoism Ehitusaegne liikluskorraldus Elektri-tõukeratas Foor Häirikud Innovatsioon Jalakäija Jalgratas Juht Järelevalve Kampaania Kohus konflikt Liikluse rahustamine Liiklusse(g)adus Liiklusseadus Liikuvus Meetmed Normid Nullvisioon Ohtlik projekt Ohutu kiirus Ohutu süsteem Ohver Omavalitsus Passiivne ohutus Planeerimine Poliitika Printsiibid Programm raudtee Reklaam Seminar soovmõtlemine Standard Statistika Strateegia Teepiire Tehnoloogia TJA Vastutus

Blogijad

Ain KendraAin Kendra (3)
ETSC: ebapiisav politseijärelevalve – üks põhjustest, miks hukkunute arv ei kahane
Brita ViboBrita Vibo (1)
Etteaimatavus või ebamäärasus – kumb on ohutum?
Raul ViboRaul Vibo (71)
Ettepanekud uude liiklusohutuse programmi 2026+
WordPress Theme: Tortuga by ThemeZee.