Telliskivi 37 majaelanike rahu rikuvad regulaarsed seinarammijad. Siin muudeti liikluskorraldust Telliskivi tänava rekonstrueerimisprojektiga. Mitmete avariide kohta on olemas videosalvestised.
[youtube id=”TI0m1lkP-48″ align=”center” mode=”normal” autoplay=”no” maxwidth=”600″]
[youtube id=”JWMhnspOYCw” align=”center” mode=”normal” autoplay=”no” maxwidth=”600″]
Samast kohast ka Postimehe pildigalerii.
Kas siin saab süüdistada pelgalt autojuhte? Ei, need avariid on projekteeritud. Nende avariide ärahoidmine on lihtne ja odav. Liiklusohutusaudit.
Lisa: @Ain:
Lugeda siis siit märgid üles – mis autojuhile ette on seatud. Ning lisaks, mõlemal pool stoppmärgid, kuid stoppjoont pole. Vasakpoolne ilmselt kohustuslik peatus pöörajatele. Kuid paremale poole stoppi pole. Ometigi vasakule pööraja jääb teisele rajale, Telliskivist otseliikuja esimesele. Seega pole konflikti vasakpööraja ja otseliikuja vahel.
Siin on tegemist tunneliefektiga, eriti hämaras ja pimedas. Kui ristmikule läheneda, siis moodustavad valgustid piki Rohu tänavat sirge koridori. Stop-märgid on paigutatud varjutatud alasse – valgustid on siin paigutatud ainult sebrade juurde, kusjuures tegemist on intensiivsemate kohtvalgustitega.
Kõik need probleemid oleks pädev audiitor esile tõstnud juba projektis, aga päris kindlasti tee avamisele eelnevas auditis.